• e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • Eskişehir

Valilikler

Tepebaşı Kaymakamlığı
Tepebaşı Kaymakamlığı
Tepebaşı Kaymakamlığı
  • KAYMAKAMLIK
    Kaymakam Kaymakamlık Birimleri İl Protokol Listesi Tarihçe Mevzuat
  • TEPEBAŞI
  • MAHALLİ İDARELER
  • HİZMETLERİMİZ
    Hizmet Birimleri Kamu Hizmet Standartları Muhtar İletişim Bilgileri
  • GÜNDEM
    İlçe Hıfzıssıhha Kurul Kararları Haberler Duyurular Tüketici Hakem Heyeti İşlemleri
  • İLETİŞİM
°C
9
Şubat2023
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • KAYMAKAMLIK
    • Kaymakam
    • Kaymakamlık Birimleri
      • İlçe Yazı İşleri Müdürlüğü
      • İlçe Bilgi İşlem Şefliği
      • İlçe Hukuk İşleri Şefliği
      • İdare ve Denetim Şefliği
    • İl Protokol Listesi
    • Tarihçe
    • Mevzuat
  • TEPEBAŞI
  • MAHALLİ İDARELER
  • HİZMETLERİMİZ
    • Hizmet Birimleri
      • İlçe Jandarma Komutanlığı
      • İlçe Emniyet Müdürlüğü
      • İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü
      • İlçe Müftülüğü
      • Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Müdürlüğü
      • Tepebaşı Mal Müdürlüğü
      • İlçe Sağlık Müdürlüğü
      • İlçe Tapu Müdürlüğü
      • İlçe Nüfus Müdürlüğü
      • İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğü
      • Tepebaşı Belediyesi
    • Kamu Hizmet Standartları
    • Muhtar İletişim Bilgileri
  • GÜNDEM
    • İlçe Hıfzıssıhha Kurul Kararları
      • 2020 Yılı
      • 2021 Yılı
    • Haberler
    • Duyurular
    • Tüketici Hakem Heyeti İşlemleri
      • Toplantı Kararları
      • Başvuru İşlemleri
      • Cayma İşlemleri
  • İLETİŞİM
GÜNDEM
  • İlçe Hıfzıssıhha Kurul Kararları
    • 2020 Yılı
    • 2021 Yılı
  • Haberler
  • Duyurular
  • Tüketici Hakem Heyeti İşlemleri
    • Toplantı Kararları
    • Başvuru İşlemleri
    • Cayma İşlemleri

Tüketici Hakem Heyeti Cayma İşlemleri

 

Taathütlü Abonelik İptali
Hizmet alınamaması, yeni adreste alt yapı olmaması ve bu durumların süreklilik arz etmesi halinde; abonelik iptal talebinin gerekçesi ile birlikte yazılarak hizmet sağlayıcı (şikayet edilen) firmaya, yazılı veya kalıcı veri saklayıcı ile yöneltilmesi gerekmektedir. 
Taathütlü Abonelik İptal Dilekçesi İçin Tıklayınız.
 

Mesafeli Satışlar ve İşyeri Dışında Kurulan Satış Sözleşmeleri (Kapıdan Satış)
Mesafeli Satış Sözleşmesi veya İşyeri Dışında Satış Sözleşmesi yoluyla gerçekleştirilen satışlarda, 6502 Sayılı kanun tüketiciye Ondört(14) gün içerisinde cayma hakkı tanımıştır. Ondört günlük süre ürünün tüketiciye teslimi tarihinden başlar ve satıştan cayılmateslim alınan ürünün denemenin dışında kullanılmamış olması gerekmektedir. 
Mesafeli Satış Cayma Bildirim Formu İçin Tıklayınız.
 
 
Taksitli Satışlarda İptal
Taksitli satış sözleşmesi yoluyla gerçekleştirilen satışlarda, 6502 Sayılı kanun tüketiciye yedi (7) gün içerisinde cayma hakkı tanımıştır. Yedi günlük süre ürünün tüketiciye teslimi tarihinnden başlar ve teslim alınan ürünün denemenin dışında kullanılmamış olması gerekmektedir. 
Taksitli Satış Cayma Bildirim Formu İçin Tıklayınız.
 
 

Cayma Bildirimi veya İptal Talebinin  İlgili Firmaya Gönderilmesi İçin Gerekli Belgeler:
 
  • Islak İmzalı Cayma Bildirim Formu ya da Abonelik İptal Dilekçesi Fotokopisi (2 adet)
  • Islak İmzalı Cayma Bildirim Formu ya da Abonelik İptal Dilekçesi Aslı (Satıcı ya da sağlayıcının adresine iadeli-taahhütlü olarak ptt aracılığıyla veya iletildi raporu veren bir faks cihazından gönderilerek gönderi makbuzu ya da iletildi raporunun 2 adet fotokopisi çekilir.)
  • Ürün İlgili Belgelerin(fatura vb.) Fotokopisi  
   
Detaylı Bilgi ve Sorularınız İçin : 0222 335 22 32 - 130 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 
  • Eskişehir Valiliği
  • Resmi Gazete
  • Mevzuat Bilgi Sistemi
  • Tüketici Hakem Heyeti İşlemleri
  • Resmi İlan Portalı
  • Kolluk Gözetim Komisyonu
  • KAAN Uygulaması
Hoşnudiye Mah. 732.Sok. No:18 K:3 Tepebaşı/ESKİŞEHİR
(222) 335 33 63